All around the world again

Vilken dryg dag då! Vaknade med ett ryck och tittade på klockan 8.07 stod den på. Helvete! Tåget hade bara gått för sisådär en timme sedan. Tog upp mobilen, och det står fortfarande ett alarm på 05.59, men inte fan hade det ringt. Blev så jävla förbannad för vi skulle ju ha turnering och avslutning idag, och det ville jag ju vara med på =( Men icke. Det va bara somna om igen, för även om jag hade gått upp och tagit bilden skulle de tagit 1, 30 i detta väglag och vi började ju vid 9 så. Det va bara inse fakta tyvärr.
Har istället packat, eller rättare sagt lagt fram alla kläder och så jag ska ha med mig på sängen, för mamma kommer med resväskan om en stund. Sen körde jag Mattias till jobbet, och efter de har jag bara styrt här hemma. Farmor och pappa va nyss här och fikade, och bytte julklappar. Och om en stund är mamma, mini, mormor och morfar på ingång för lite fika igen :) Ikväll när Mattias kommer hem vid 11 efter jobbet ska vi öppna julklapparna här hemma. Myyyyys :) Imorgon drar vi alltså 10.06 mot Karlstad. Byte i Linköping, Eskilstuna, Arboga och Örebro innan vi 16.42 ska vara i Karlstad och där väntar Mattias pappa på oss för att köra hem oss yttligare 7 mil till Munkfors. En lång dag kommer det bli med andra ord!


Kommer hem nästa söndag, får se om vi höres innan det.
Annars god jul och gott nytt år på er folk :):)






Bild från förra jul, har allt förändrats lite sen dess ;)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback