Lovers

Förra torsdagen överraskade Mattias mig med att stå utanför dörren och plinga på :) Blev ganska förvånad måste jag säga hehe. Han hade nämligen skrivit på morgonen att han inte skulle få komma hem då heller, men det fick han visst. Så nu har jag haft han hemma 1 vecka. De första dagarna när jag fick sova på extra sängen va inte så roliga :P För den är verkligen stenhård. Men efter ett par nätter fick jag äntligen krypa ner i samma säng och sova :) Skönt att se att han börjar piggna till, och inte har lika ont längre. Han va och röntgade sig och tog blodprover igår igen, får hoppas att dom visar på något bra, vilket jag tror :)
Ikväll jobbar jag, likaså hela helgen. Men det är ju sista helgen med jobb, får se det så. Snart börjar skolan istället, och jag har världens ångest för det. Usssssch, börjar med tenta första torsdagen med. Inte så kul! Borde börja plugga, men det orkar man fan inte när man jobbar såhär mycket.
Längtar iaf till nästa fredag, för då ska vi till ikea :) Och den helgen ska vi flytta in i lägenheten också. Så då finns det mycket att göra. Lär va fullt upp. Sen ska man behöva släpa sig iväg till Kalmar på måndags morgonen... Tyvärr, men jag hoppas dom mjukstartar den veckan.


Nehe bäst att gå ut och göra lite nytta i affären :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback