Don't try to say your sorry, because it's to late

Haha blev som vanligt när jag handlar att man handlar alldeles för mycket. Åkte först till öb igår, köpte massa städgrejer och städmedel, strykjärn och sådär :) Efter det va hela bagagen full. Då skulle vi till jysk. Köpte ett nytt stort täcke, 4 kuddar, påslakan, örngott och en ny madrass till sängen. Sen hittade vi en skitsnygg fåtölj som passar till soffan vi har. Så vi köpte den också. Men när dom kom ut med den från lagret, va den mycket större förpackad än vi trodde. Men vi skulle försöka få in den i bilen. Men det va omöjligt haha. Som tur va kom Malin Olsson förbi och tog den i sin bil hem till Målilla. Va skitsnällt så vi fick hem den hehe ;) Så nu har vi lite fler grejer iaf. Pratade med min faster förrut, är hennes lägenhet vi ska ta över. Så vi hoppas på att få komma in den 1:e september. Innan det behövs det tapetsering och så med. Ska ringa hyresvärden imon och fråga vart jag kan åka och beställa tapeter. Sen är det snart inflyttning. Och det ser jag fram emot. Orkar inte bo kvar här hemma, hatar när det är trångt och man inte har koll på något. Nu blir det bara mitt och Mattias, och massa nya fina saker. Kan inte bli mer än bra:)
Idag blir det jobb. Börjar vid 3 till 9. Sen efter de ska vi åka och kolla på lägenheten för Mattias har inte ens sett den än :P Men den är jätte fin. 3 rum och kök, tvättmaskin i lägenheten, sen förråd, garage för 200 i månaden om man nu vill ha det. Det har jag inte tänkt på om vi ska ha. Kanske när vi köper en ny bil till nästa år. Måste ha kombi snart, går inte köra runt med en liten golf ;)











Lyssnat sönder Airplanes med Bob i ett par veckor nu, sjukt bra!








/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback