Brand new

Godkväll!
I helgen blev det som sagt Virserums marknad. Drack lite hos Lovisa innan, sen åkte vi faktiskt buss dit. Va roligt haha ;) Kvällen i Virserum blev trevlig den med. Jävligt mycket folk överallt bara. Gick knappt röra sig där inne på dansgolvet. Vi spenderade mest tid där kan jag säga haha ;) Lite segt att gå upp och jobba på lördagen, men det gick bra.

Måndag idag och en ny vecka. Mamma och co har dragit till Eskilstuna så jag och Mattias är ensamma hemma tills på torsdag. Gött de :) Mattias är just nu och jobbar, så Michaela var här och kollade film med mig nyss. Vi såg Beck "i stormens öga", och det va riktigt bra :) Beckfilmer är alltid bra tycker jag! Imorgon är det speedway på g&b arena igen, då Dackarna möter Rospiggarna, får hoppas det går fint.



Får se om det blir göteborg till helgen kanske, är rätt sugen på att leka av mig på liseberg igen ;)














/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback