All night long

Helluuuuu.
Tar mig lite rast på jobbet. Sista riktigt arbetspasset för denna sommaren, så jag får väl glida lite idag ;) Ska snart gå och stoppa i mig en donut... eller ett vaniljhjärta. Har inte bestämt mig ännu. Men om jag känner mig själv rätt, så blir det båda två haha. Hatar att välja, speciellt mellan två goda saker. Jag är hur sugen som helst på tacos idag, har fan inte ätit det på länge. Det är en sån grej man ska äta 2 ggr i veckan tycker jag. Och ett tag gjorde nästan Mattias och jag det, men har inte blivit på ett tag sen vi bor hemma.
Imorgon ska jag ta mig sovmorgon. När jag vaknar ska jag och Mattias åka upp till Hultsfred och beställa tapeter till övriga rum och hämta hem lite smått och gott. Så jag hoppas vi får tapeterna på tisdag sen. Då är det bara köra gärnet i veckan med tapetsering. Kommer bli så jäääkla snyggt. Ska ju lägga nytt golv i hela lägenheten med. Mattias pappa kommer ner i helgen och ska lägga i hallen och tv-rummet till att börja med. Sen får vi se när det hinns med att lägga resten. Fick fri hand av älskling att välja tapeter, men man hade ju tyvärr inte så många att välja på. Men dom duger som jag valde ut. Man får ta precis vilka man vill sen när man flyttar till hus om ett par år :)

I sovrummet blir det iaf grått, med en blommig fondvägg och svart golv. Vardagsrummet och hallen blir målat i bruten vitt, en vit färg som heter vitlök. Faktiskt Mattias som bestämde, jag tyckte mest alla vita såg likadana ut på den lilla prov pricken man fick se. Lär ju se annorlunda ut på väggen sen, återstår att se :) Golvet där blir åt det mörkbruna hållet är det tänkt. Vidare så blir det lite gråaktigt i köket också, ska bli vitt golv där med sen :) I lilla rummet blir det beiga tapeter med något mönster på, hoppas väl på svart golv någon gång i framtiden där med. Men ingen som prioriteras just nu. Ska bli fördig med allt det andra först :) Får väl lägga upp bilder om ett par veckor när allt är klart sen :)




Just i fan... plugga vare med. Får väl börja lite smått imon, suck!








/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback