You gotta know what I mean

Seg dag, vill helst lägga mig ner och gråta över min tandvärk. Va hos tandläkaren i förrgår, för jag håller på och få upp en visdomstand, och den växer emot min andra tand så det gör ont som inutav bara helvete ska ni veta! Jag tänkte ju mer att Hassan eller va han nu hette på folktandvården, skulle dra ut den eller iallafall ge mig något starkare då inte ens panodil hjälper mot smärtan. Men neeeeeeeeej han sköljer tanden med lite bakteridödande och skickar hem mig efter ett 2 minutersbesök. Tandsköterskan tryckte sin jävla sug i munnen rakt på tanden där jag har ont. Gick från tandläkaren 360 kr fattigare och med en tand som värkte ännu mer :(
Idag har bara varit en skitdag, massa information om kommande saker innan vi slutar. Och som vanligt är dom helt omänskliga. Orkar inte ens skriva allt vi ska hinna med innan vi slutar. Det är sjukt! Fick även reda på tentan idag. 50 poäng va godkänt och jag hade 43. Blev förvånad över att jag var så pass nära iaf, men som sagt visste ju att jag skulle få göra om den så fixar väl den nästa gång. Men är svårt att se saker postivit när vi ska hinna med 20 saker innan vi slutar, och då skämtar jag inte.
Nää nu ska jag åka och köpa mig något som jag kan tröstäta för jag har så ont :(
Ikväll åker jag till Sandrii och myser lite :) puss









Låt inte gårdagen bli en för stor del av idag







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback