This love I feel for you goes on and on

Gick faktiskt över förväntan idag på orienteringen måste jag säga. Jag sprang till och med haha :) Tur att det går åt rätt håll iallafall. Har varit underbart väder idag, så var riktigt skönt att vara ute hela dagen ändå. Kom hem efter 6, men kände inte att jag orkade åka ut på speedwayen idag faktiskt. Får vänta till seriepremiären mot Västervik nästa vecka :) Det ser jag fram emot!
Nu ska jag snart in och duscha, sen blir jag bänkad framför tvn eftersom det både är desperate housewives och cougar town ikväll. Så jäkla bra ;) Imorgon blir det bara massa information i skolan inför övernattningen i vindskydd.






Köpte mig en baseball jacka och ett par solglasögon på gina tricot idag :)








/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback