Gonna take you to a place

Packar och packar, är svårt att veta vad man ska ha med sig ju. Men vanliga kläder behöver man inte ha med sig speciellt många iallafall. Ska åka hem till pappa en sväng snart och hälsa på lite innan jag åker. Efter det ska jag hem till mamma och hämta resväska och så, och såklart hälsa på lite med :) Blir nog att äta lite mat där med tror jag. Just nu är mamma och mini i Linköping och hämtar troligtvis hem en ny bagade lucka åt mig. Så det hoppas vi på, vore på tiden om man säger så :P

Imorgon klockan 8.45 ska jag vara i Vetlanda där de hämtar upp mig. Sen bär det av mot hundfjället! Kommer vara där tills på torsdag bara. Då tar jag buss/tåg i 7 timmar med 3 byten mot Eskilstuna. Där spenderar jag natten hos Robban. På fredagmorgon bär det istället av mot Göteborg och begravning, mindre kul =/ Resten av klassen åker hem från fjällen fredageftermiddag istället. Usch vill inte åka, hatar snö och nu när den äntligen är borta här hemma så ska man istället åka till den. Lär ju inte va några bra backar iaf nu när det är såhär varmt och regnar. Men får göra det bästa av situationen helt enkelt :P Får hoppas det går bättre att åka längdskidor än vad det gjorde sist när vi va iväg med BF :P





Hundfjället 09 med BF :)












/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback