You're not there for me like you promised

Va ju inte så svårt som jag trodde, va ju bara o fixa o trixa lite så va de gjort :)
Så nu har man ett par spelningslistor till kommande tågresor för ett tag.
Gutt de! Köpte ju ett par andra hörlurar till ipoden med, sånna där som isolerar.
Så jäkla gutt äre när man bara hör musiken och inte ett skit mer. Dock va dom
hörlurarna man fick med väldigt sköna för en gångs skull.
Har läst ut dom där häftena som ska vara utlästa tills imon. Ska även ha läst ut
en bok, men orkar man? Näääe, de löser sig nog iaf skulle jag tro.

Bara lääängtar tills efter jul när man får börja läsa min inriktning. Idrott för er
som inte vet. Ska bli skitkul. Kommer bara läsa det med äldre också, och mest
killar. Ännu roligare! Blir på en helt annan nivå då. Ser jag fram emot som sagt!

Imorgon börjar jag vid 8. Så får ta kvart över 6 tåget. Blir till att gå upp tidigt imon
igen då. Har gjort iordning mig lite mat jag ska ha med imon iaf, så jag slipper dö
av hunger som jag gjorde förra veckan. Och jag hoppas de är kustpilen imon. Palla
åka det där tattartåget som skakar sönder en. Sen får hälften stå upp efter
Blomstermåla typ. Inte för att de stör mig, men är mycket skönare med kustpilen.
Då får man oftast sitta själv med och kan ta upp fötterna och göra de lite bekvämt ;)



Nej har inte mycket mer på hjärtat, ska läsa lite bloggar, ta min hostmedicin
för att sedan bege sig till sängen.


And no matter how hard I try
I can't escape these things inside
I know, I know
But all the pieces fall apart
You will be the only one who knows






/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback