Take me back to the good times

Vi hyrde bröllopsduellen. Ganska bra film faktiskt, rätt rolig =) Handlade om
2 bästa kompisar som vill ha samma drömbröllop, men sen lyckas det bli
dubbelbokat, och det börjar "tävla" om vem som ska gifta sig då. Tillslut ska
båda gifta sig samma dag, och det blir en kamp om vem som får de bästa till
sitt bröllop. Är säkerligen lite av en tjejfilm =) Men sånna är ju bra så.
Tänk när man själv får gifta sig, om det nu händer någon gång :P Så himla
kul med all planering osv =)
Har precis tagit min pencillin igen, vänder sig i magen direkt, så måste gå och
dricka lite proviva nu känner jag. Ska ta lite morfin hostmedicin, och sen inta
sängen tror jag :)
Imorgon är det derby här i Målilla. Herrarna spelar mot Hultsfred klockan 3.
Tänkte jag skulle orka gå bort och kolla på de iaf =) Innan de ska jag försöka
sätta mig i bastun en stund och rensa kroppen lite. Behövs kan jag säga, fast
vet inte hur jag kommer klara de där med värmen. Men huvudsaken är väl
att jag sitter en stund iaf.


Satt och bläddrade genom alla studentkort igårkväll, och katalogen som vi fick.
Blir tårögd fan, så jäääävla kul det va! Vill tillbaka till gymnasiet igen.



Mina bästa<3



Jag och min bästa vän :)



 
En av mina närmsta vänner och jag :)




BF06<3







/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback