Oh so, now it's like that again

Heej!
Känns inte som de har varit en sån givande dag direkt. Har varit lite kul idag iaf =)
Hade först lektion i kursen vi börjat med klassen. Jobbade i våra studiegrupper,
så vi fixade klart alla uppgifter där direkt så vi slapp göra något hemma.
Efter de va de lunch. Martin och Dino två killar i min studiegrupp tjatade om att jag
skulle hänga med till mc donalds, kan erkänna att jag blev riktigt sugen där ett
tag. Men jag sa att jag fick hänga med någon annan gång, hade ju dels med mig
mat, sen är det en bit att gå. Och jag undviker gärna att gå långt nu när jag äter
pencillin. Så satt mig i uppehållsrummet och åt lite kycklingfilé istället =)

Efter de hade vi drama lektion. Hittade inte riktigt byggnaden så tror jag gick
världens omväg för att komma dit, men kom precis en minut innan vi började
så hann iaf :P Drama va ganska kul faktiskt. Fick lära oss att samarbeta och sen
utspela olika sketcher och sådär. Så man lär sig att inte vara blyg inför sin
egen klass iaf =)
På schemat sen stod de obligatorisk fotografering, gick dit, men sen behövde man
tydligen bara ta kort om man inte hade lagt upp ett eget på moodle(vår studiesida).
Och jag hade redan lagt upp kort, så då behövde jag ju inte ta något.
Kollade klockan 14.23, tåg gick 14.27 och sen inte förrens 16.45. Va en bit ifrån
så tänkte herregud hur ska jag hinna detta? Började halvspringa, hann till rondellen
precis vid stationen, då gick bommarna ner. Tänkte bara faaaan 1 minut ifrån va
jag bara då. Så gav upp där ett tag och började gå, men sen såg jag att båda
kustpilen stod på perrongen, så då blev de fart i benen igen. Den stod givetvis
på fel perrong idag. Så skrek typ över till hon som stod utanför tåget, bara är
det de till Hultsfred. Jaa skrek hon men då får du skynda dig. Tåget åkte 5 sekunder
efter att jag gått på. Snacka om tur haha!
Fast de fick jag lida för, fick världens jävla hostattack och började kallsvettas och
grejer. Så fick gå o lägga mig en stund när jag kom hem. Men nu känns de lite
bättre igen =)
Har ätit lite mackor nu, ska på partylite möte vid halv 7. Sen ska jag läsa ett häfte
igen som vi ska ha läst ut tills imon :P Egentligen även en bok, men den har jag
inte fått tag på, och nästan ingen annan i klassen verkade de som. Tur så slipper
man komma o skämmas ensam :P









/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback