Pay for this

Hejsan!
Sov till halv 12 idag, skönt de. Dolt nummer ringde inatt kvart i 2. Kul liv, för er som inte
vet så svarar jag kanske 1 av 10 gånger när dolt nummer ringer. Och den ena gången
inräknas inte mitt i natten. Vill man något får man väl ringa från normalt nummer.

Aja iaf, så jag har ätit frukost nu. Har lite grejer att fixa till idag. Och det är en jäkla
ansträngning när man inte mår bra.

* lägga in bilder från magaluf på mitt usb
* måste fixa med ipoden, spellistor osv
* kolla schema och tåg
* packa till pappa
* kolla upp läxorna
* kolla upp vad de är för böcker jag måste köpa
* köpa ett block
* skriva upp innebandymatcherna i kalendern
* fixa naglarna
* duscha
* bädda rent i sängen hos pappa
* bli friiiisk får väl stå med också ;)


Det får bli min dag de! =)




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback