No words to say

Godkväll!
Hade tydligen bara en lektion idag, hade räknat med 2 stycken så det blev ju en
positiv överraskning =) Och på den lektionen vi hade tänkte jag va faan har jag
gett mig in på? Det är sjukt mycket alltså. Drar redan igång med massa uppgifter.
Ska tydligen ha läst ut några häften tills på måndag, sen måste man köpa massa
böcker. Kände bara nej jag orkar inte. Kan man inte få allt man behöver bara:P
Vore smidigare. Får sätta mig med det där på söndag och kolla.

Vet ni vad? Inte nog med att jag mår som jag gör, nu har jag fått ögoninflammation
också. Va kul! Allt på samma gång liksom. Kunde inte öppna ena ögat imorse när
jag vaknade, såg inte bra ut när jag väl fick upp de. Så har fått någon salva man
ska lägga i ögat och blinka ett par gånger.
Vill verkligen må bra nu alltså, neb blir verkligen inte bättre. Blir störd på de. Det är bara
vila och vila som gäller alltså. Och det ska jag göra i helgen, för nu vill jag bli bra!
Är jobbigt att åka tåg o så när man mår dåligt.

Min ipod har iaf kommit idag =) En ipod nano, rosa såklart. Har suttit och installerat
allt nu som man behövde, itunes och grejer. Så nu ligger den på laddning.
Så himla liten och söt den va =) Hoppas det funkar som den ska nu bara. Orkar
inte lägga in musik nu, får ta det i helgen.
Köpte ju även silikon skydd till den. Beställde i svart, rosa och blå. men jag fick röd,
grå och vit haha. Så ringde om de idag, och dom skulle ringa upp imon eller något.
Annars har jag bara legat och vilat idag, ska lägga mig i sängen nu igen och käka
lite choklad och tycka synd om mig själv, får väl bli en film också =)








Magaluflåtarna som jag får ett leende på läpparna av varje gång<3

Black Eyed Peas - I gotta feeling

Pitbull - Calle Ocho (I know you want me)

David Guetta ft Akon - Sexy bitch

Cidinho & Doca - Rap Das Armas




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback