My kryptonite

Träningen igår får man väl ändå vara nöjd med. Gick ju faktiskt hyffsat. Förutom
att jag hade kunnat slagit sönder klubban, men det är ju en annan femma. Måste
verkligen köpa en ny alltså. Bladet ger upp snart, går inte skjuta med för att de är
så mjukt. Men jag hittar ju aldrig någon klubba som passar heller. Jag vill inte ha
böja klubbor, utan bara aningen lite vinklad precis ute på toppen.
Gick ju inge vidare för Dackarna nej. Men som dom kör får man väl vara glad att
man ens hamnde i kvartsfinal. Bättre lycka nästa säsong helt enkelt.

Sitter just nu i skolan. Ska läsa ut en bok nu innan jag börjar tänkte jag. Ska göra
en läslogg på den också. Men de står att man först ska läsa typ 1-62 sen 62-120
eller va de är. Inte fan kan kärringen mena att man ska göra på läsloggar då?
Nej de tänker jag inte göra, gör en nu sen får de duga.





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback