Lay you down in a bed of roses

En och en halv timme senare...

Haha. Felet ligger tydligen hos Sandra :) Så om du ser detta Sandra så
jag citerat norrlänningen: hon måste ta bort meddelanden, både i inkorg,
utkorg och skickade. Sen måste hon starta om telefonen, ta ut batteri
och sim.
Sen frågar han om hon har mycket meddelande på telefonen. Har du det
Sandra hahah?:P
Han kollade även mina skickade meddelanden till Sandra, och jag skrev ju senast igår.
Han bara: Det va inte så mycket text i de senaste va? Jag bara nääe ett frågetecken bara.
Så skratta vi :) Kul liv haha! Kul och lyssna på norrlännska iaf om inte annat, grrrrr ;)

Iaf, idag så har Veronica varit här. Hon kom väl vid ett tiden, och då satte vi oss i bastun
och gottade oss :) Jag gjorde även ansiktsmask och hårinpackning. De är gutt!
Efter det blev de lite fika och massa trevligt prat!
Efter hon hade åkt hem satte jag mig här, ringde telia och satt i kö haha. Hann skriva klart
mitt muntliga argumenterande tal under tiden som vi har på onsdag. Så nu slipper jag ju göra de
sen iaf :)
Nu ska jag väl läsa lite i boken vi ska ha läst tills imon. Bör egentligen ha läst en annan bok med,
men den är beställd och inte hemkommen. Fast jag betalade extra för snabbleverans som skulle
ta 1-2 dagar. Beställde den i onsdags och den har fortfarande inte kommit. Illa, jävligt illa!
Ikväll blir det bara lugnt annars :)





Veronica och mig :)





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback