If you only knew the truth

Heej!
Hemma efter de långa mötet. Handlade mest om utlandsresan som är värd 50.000
till ett lyxhotell utanför madagaskar på någon ö. Måste rekrytera 6 personer, och
komma upp i 40.000 poäng. Nu har nu ni ingen aning om vad jag snackar om,
men för att göra de måste man vara väldigt ambitiös. Och jag känner att jag inte
har den tiden till de tyvärr. Hade varit väldigt gutt annars! Men om ni är intresserade
av att sälja partylite eller ha ett eget party, där ni får välja ut massa grejer ni får
gratis! Så hör av er :) Uppskattas.
Är nu nyduschad och allt går framåt med "sjukdomen". Smittar ju inte längre så de
är ju tur de. Skönt med duschen vare kan jag säga!
Nu ska jag ge mig på att läsa 135 sidor från någon jäkla bok. Usch! Kommer få sitta
här ett bra tag till känns de som.

Har kommit på att de va fan smidigt o ha mp3n för den hade jag ju ett snöre i så
jag kunde ha den runt halsen, men de har ju inte ipoden:P Jobbigt o gå och bära
den hela tiden när man inte har fickor liksom. Kanske finns någon lösning till de
som inte jag vet om bara?
Imorgon är de två föreläsningar, skriva 1 och läsa 1 tror jag dom hette. Får se hur
de funkar. Känns som alla i min grupp är så seriösa, och jag är typ den enda som
kanske inte har läst ut en bok som man skulle :P Kan ju va bra de med, men dom
tröttnar nog på mig och mina frågor snart hhah.


Nej bäst o börja läsa om jag ska få komma i säng någon gång!




What hurts the most
was being so close, and
having so much to say
And then watching you walk away





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback