I hope that you made the right choice

Andra dagen avklarad. Helt okej dag. Kom dit, mötte upp Madde. Så cyklade vi
hem till henne. Hon lagade mat och bjöd mig på det =) Snällt av henne hihi =)
Sen cyklade vi bort till skolan. Hade någon föreläsning ihop. Sen slutade hon,
men jag hamnade i någon grupp som hade en föreläsning till. I vår grupp D,
om jag fattat rätt ska läsa ihop till jul. Är blandade lärare i den. Sen delades
D gruppen in i 4 grupper. Jag hamnade i 3:an med 3 killar från västerik,
1 från vimmerby, 1 tjej från västervik och 1 från gamleby. Alla läser idrott
utan tjejen från v-vik. Det verkade vara en bra grupp, så det ska nog gå fint.

Sen tog jag tåget hem. Åkte bort till pappa en sväng när jag kom hem och pratade
lite. Åkte vidare till Ante som va hos Jocke och pratade lite med dom. Trevligt =)
Kom hem och åt lite, har ätit idag! Bra där.
Sen har jag suttit och anmält att jag går kursen jag börjat på, anmält studentkortet
och kollat csn. Men de hade inte behandlat kvar min ansökan än. Men det ska nog
inte vara några problem.
Har suttit och kollat på speedwayen samtidigt. Dom visade ju den på tvn idag.
Och dackarna vann, och är nu i slutspel. Så jäkla gutt! =) Grattis till dom!

Imon ska jag åka in med 6 tåget. Puuuh blir att gå upp tidigt. Ska gå o ta mig lite
hostmedicin nu (morfin, mmmm), käka lite choklad och lägga mig i sängen.
Ska bli skönt. Hoppas jag får sova bra inatt utan att hosta sönder mig.






/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback