Greaaat

Brukar inte vara nervös inför någon match förutom mot Virserum. Men idag va jag de.
Även att det bara va en träningsmatch. Har nog lite med pressen man har på sig att göra.
Måste liksom prestera hela tiden annars är de kört.
Men idag gick de bra. Vi vann med 15-2, och jag fick göra 3 mål och 2 assist tror jag det
blev med. Får vara helt nöjd med min insats, även om man känner att man ändå kanske
kunde ha gjort lite mer. Men de är som sagt svårt att spela med nya, men det va helt
okej för att bara ha gjort 6 träningar eller va det är tillsammans.
Nu har jag varit hos pappa o packat ihop mina saker snabbt, åkt till mamma och packat
upp allt skit :P Det är de tråkigaste som finns, uscha.
Har packat en gång till haha, och nu ska jag åka iväg till Hultsfred :)







/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback