Got a fire burning inside

God kväll:)
Har haft en bra dag idag faktiskt. Hittade en dator jag satt vid imorse medans jag väntade
på att vi skulle börja :) Hade en lektion. Sen drog jag, Martin och Dino till venezia och
käkade pizza. Åt en med kycklinfilé, banan, curry, paprika, jodnötter och bearneisås.
Fy fan så gutt! Åt upp hela, och de va längesen jag gjorde de :P Va nyligen någon som
lärde mig äta sån pizza. Har alltid tänkt banan nee usch typ. Men det är jätte gott faktiskt.
Man ska inte säga något förrens man smakat ;)
Efter de hade vi en lång lektion, om retorik. Men det är ganska kul faktiskt. Ska göra ett
muntligt framträdande på fredag inför klassen där man ska prata i 2 minuter om precis
vad man vill. Skit svårt ju. Någon som har ett bra förslag på något ämne? :)
Kommer ta evigheter innan jag kan bestämma mig.
Gick lite i affärerna innan jag åkte hem med tåget. Köpte ett par jeansleggings till :P
Har fyra nu haha :) Sen en hoodtröja, en tshirt och ett diadem :)
När jag kom hem åkte jag direkt ut till g&b arena. Meeen ingen vinst ikväll för dackarna
inte. Måste ha bättre reserver som kan gasa lite fan! Så förlust med 2 poäng. Blir att köra
satan i Gislaved nästa tisdag om de ska bli någon semi iår.

Imorgon har vi självstudier, och det innebär att jag får vara hemma och plugga :D Fan så
skönt. Kan man sova ut lite. Sen ska jag upp till Hultsfred till bibblan tänkte jag och kolla
om jag hittar de där böckerna jag behöver. Tänkte gå in och prata lite med Bohman och
Ola också, saknar dom allt lite :)








/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback