Come around

Denna dag har gått väldigt snabbt måste jag säga. Har fixat allt utan spelningslistorna
och duschen :P Förstår mig inte riktigt på hur jag ska fixa listorna. För jag har ingen
musik på min bärbara. Har allt på mitt externa minne istället. Och man måste ju ha
itunes för att kunna lägga över låtar. Så lite av ett dilemma där, för då måste jag
lägga över låtar till datan? Antar jag. Äh får be pappa hjälpa mig sen.
Kom nyss hit förresten. Han är ute och fixar med några grejer. Står o sågar på en
sån där som låter haha. Bra beskrivning va =)
Va hos Hanna en sväng förrut, hon hjälpte med lite med vad de är för böcker jag
behöver och så. Sen skulle hon kolla upp om hon kan fixa några åt mig.
Jätte snällt av henne.

Nu ska jag försöka mig på de här med ipoden :P




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback