Cause every girl here wanna be her

Jag är trött på att leta böcker kan jag säga! Åkte upp till biblioteket, dom hade 1
av 5 böcker som jag behöver. Och den va de kö på, så va helt kört där.
Gick in till gymnaiset lite. Träffade på Jenny, hon gick precis ut så hon skulle
kolla lite hemma. Hon skulle även prata med de andra lärarna, så får hoppas
på att hon ringer imon.
När jag kom hem forstatte jag mitt letande, har kollat med Erica, Karol och
Malin. Hoppas jag får napp hos någon, så jag får böckerna nu.
Hittade en på internet som fanns att köpa, klickade hem den direkt :P
Så nu återstår det 4 böcker att införskaffa. Och dom finns inte på biblioteken,
inte i bokhandeln och inte på internet. Härligt va :D
Träffade även Bohman så jag fick krama om honom :) Saknar gymnasiet fan.
Påminnde de som Bohman hade på lektionen just då att ta vara på sista
året, gör de ni som läser detta med och fortfarande går kvar!

Nog om de. Sitter här och väntar på att fotbollen ska börja. Får hoppas på
att Sverige vinner :) Madde jävel hade skrivit på facebook att hon laddat
upp med chips, lite sugen man blev på de då kanske :P Måste ha något
att äta till fotbollen iaf, så ska dra till affären snart :P
Skönt väder idag på tal om inget. Ut och gå väder, synd bara att jag inte
orkar de :)





Taget idag :)




feel like there's a part
of me missing, must have
lost it somewhere on our
journey together




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback