Over and out

Lasergame igår va superkul. Va roligare och bara va 4 på varje lag, än 8 stycken som vi va sist typ.
Första omgången körde vi blandade lag, och andra omgången körde vi killarna mot tjejerna.
Den sista omgången gick de skitbra för mig :D Brukar inte va duktig på de, men de gick faktiskt
bra :P Tog fina lagfoton o allt, så dom lär väl komma upp på facebook snart ;)
Efter de drog vi och käkade lite som sagt. Sen gick jag iväg och tog tåget hem. De andra fortsatte
med film hos Tom tror jag :) Men iaf, blev bjuden på mat där hemma och allt. Så mysigt så :)
Va glad hela kvällen :)

Nu sitter jag på biblioteket. Har skrivit ut lite grejer så jag kan jobba lite med mitt manus som ska vara
klart på torsdag. Så bäst att börja med de! Ikväll är det träning och desperate på tvn, annars blire lugnt.
Imon har vi hemtenta i ansvar och sekretess. Så jag ska åka upp till Kalmar iaf och så gör jag den
hos Dino. Martin ska vara med också. Så går de fortare när man kan hjälpas åt =)




Fick hur många gratulationer som helst igår. Tack för dom!
Blev jätte glad:)








/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback