Let it out

Lugnade ner mig lite när jag tränade igår haha. Humör som heter duga ibland :P
Har sovit riktigt skönt inatt för en gångs skull. Och det känns otroligt skönt att det
är fredag. Ska åka hem med kvart i ett tåget, och då får jag även sällskap av Madiie.
Snacka lite skit, de är gött :)
Sen när jag kommer hem ska jag och Mattias hem till mig och äta lite. Mamma ska göra
fläskfilé på grönsaksbädd med klyftpotatis. Riktigt gott kan jag lova er :) Sen blir det nog
bara lugnt ikväll. Vet inte om vi stannar i Målilla eller om vi åker hem till Hultsfred. Får se,
men som sagt en lugn kväll med film och mys. Det är skönt ibland :)
Imon däremot blir det fullt ös. Då äre fest ute i Sinnerstad. Hoppas på en trevlig kväll då,
men det burkar inte bli annat än trevligt där :)

Nej bäst att gå tillbaka till lektionen!





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback