Give me what you got

Matchen gick ju inte sådär jätte bra kanske. Är svårt o sätta ord på det. Vi va bättre, men de
räcker inte iallafall. Vet inte vad man ska ändra på heller? Svårt de där, men det ska vi fixa
så vi börjar vinna lite nu!
Kollade gpt i Hultsfred med Mattias och Tim. Drog till hulingen en sväng, sen blev de monopol
hos Sam :P Åkte hem sen igår, för vi skulle ha lite kalas hos pappa. Fick mest pengar där också.
Och sen tallrikar och sånna där bra o ha grejer tills man flyttar =) Skitsnygga! Fick ju lite sånt
när jag tog studenten också. Det är bra :)
Åkte till Mattias sen igen, kollade på tv och så blev det lite kina mat :)

Just nu sitter jag i skolan. Väntar på att vi ska börja nu vid 1. Då ska vi ha redovisning av den podcasten
vi gjorde förra veckan. Fy fan o behöva lyssna på min inspelade röst nu :P Kommer skämmas en aning
haha. Jag hade ju inte skrivit något manus som vi skulle ha gjort heller, så pratar ur huvudet, och de gick
sådär kan jag säga :P
Kommer inte hem förrens halv 7 idag, lite segt. Och då ska man sätta sig och börja skriva på vår slutuppgift
på denna kurs, som är på 4 sidor. Och jag har inte börjat än, bra där! Ska vara inne imon. Känner mig
aningen stressad över de. Är alltid så trött när jag kommer hem också. Hmmm, får se hur de går :P
Nu ska jag gå och köpa mig något att äta, sen äre bäst och gå på lektion.



Eftersom jag har tråkigt när jag väntar:P


ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? äldre än mig
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? 2
Vad tycker du om kärlek? kan vara något riktigt bra, men även tvärtom
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? jaa lite :)
Har du svårt för att bli kär? ja jag har nog de
När kysste/hånglade du med någon sist? imorse:)
Ångrar du det? såklart inte
Är du singel? nej
När fick du senast en komplimang? vet inte
Har du hånglat med någon av samma kön? yes :)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös?  haha ja det har jag
Hånglat med nån riktigt ful? haha nej :P
Hånglat med fler än 50 pers? nej
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? joo man har ju de
Gjort något du verkligen ångrar? jaa det med
Varit nykter på nyårsafton? inte sen jag började dricka
Åkt ambulans? japp!
Gjort nåt olagligt? jaa det gör jag ofta;)
Blivit polisanmäld? näe
Slagit ner någon? haha nej :P
Skämts över dina föräldrar? nej de tror ja inte :P
Skämts över dig själv? det kan nog ha hänt ja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja =)
Testat du droger? vem vet
Dricker du? japp
Vilka kläder sover du i? inga
Varit kär? yes
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? ja de har jag nog
Är du ensam nu?  nej de sitter ett par här bredvid :P
Vill du gifta dig? ja det är klart jag vill :)
Vill du ha barn?  ja det med såklart :)


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? mattias
Såg dig gråta? det minns jag inte
Fick dig att gråta? sånt som är left behind
Du delade en cigg med? delade och delade, men tog en igår med mattias




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Ska du bli mörkhårig?! ;)

Jaa lite grann nu över vintern tänkte jag :) synd att jag va bortrest nu när du va hemma i slutet av oktober. men jag sviker dig bara en gång, sen har jag dig ju i kalmar ;)


Kom ihåg






Trackback