Baby are you down

Sista dagen på praktiken. Hade varit gutt o va här ett tag till för man får ju sova längre, komma
hem tidigare och gå och äta i en matsal. Haha de är fan soft. Man blev bortskämd med de :)
Ska snart hem, slutar om 20 min. Har suttit här och skrivit en utvärdering nu.
Så blir väl hem och laga lite mat och äta =) Sen ska jag hem till Målilla. Samling klockan 6,
och sen bär det av mot Sandbäckshult. Jag är peppad. Dom vann ju serien förra året, men
valde tydligen att inte gå upp, eller om dom åkte ut i något kval? Det vet jag faktiskt inte, men
dom är kvar i vår serie iaf. Så det blir skittufft motstånd från första början. Dom har ju fördel
på deras hemmaplan med, men vi ska ge dom en match iaf. Bara att kämpa på!
Jag hoppas det går bra för mig idag så man får fortsätta spela, så håll tummarna ;)



Nu har vi ju något att se fram emot i november också för de är
bokat och klart, ska bli kuuuuul :)





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback