Are you with me

God morgon!
Lite paus i föreläsningen nu. Har bara en föreläsning idag, sen ska vi ha möte med
vår projektgrupp. Får se hur det går, för jag vet inte ens vad de är vi ska göra :P
Men det märks sen :)
Va nere i garaget igår och bytte däck som sagt. Eller jag gjorde inte så mycket, det
va mest Mattias som va duktig :) Men jag drog faktiskt ur en sån där skruv haha,
inte dåligt ;) Sen tvättade han bilen, och putsade fälgarna och grejer. Så gulligt av
honom :)
Kommer hem vid halv 3 idag, så ska vi väl bara äta och sen åka ungefär. Tar ju ett
par timmar dit upp. Fast det gick ju bra och köra sist, så får hoppas det gör det denna
gång också. Här är ju vädret helt okej, undra om det är det uppåt landet med?:P
Det märks också sen ikväll :)


Så kommer nog inte skriva mer förrens jag kommer
hem från Värmland i helgen :)
Ni får ha det så bra så länge, för det ska jag ha!






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback