All about us

Goddag!
De gick hyffsat o höra på sig själv igår iaf :P Tur de. Va hemma halv 7 igår, och då va det som sagt
bara att börja skriva på skrivuppgiften. Satt i två timmar, och då hade jag bara skrivit en inledning.
Lyckat tänkte jag, orkade inte med skiten mer så la ner de. Kollade på den nya wallander istället.
Bra va den :) Sen fick det bli sängen, va ganska trött.
Idag har jag varit ledig, men ledig är väl egentligen inte de rätta ordet, för jag har suttit och skrivit
konstant sen jag vaknade vid 11. Och nu är jag äntligen klar. 4 sidor blev det iaf, och jag är just nu
jävligt stolt över mig själv haha. Hoppas bara på att det blir godkänt nu med.
Förresten så fick vi tillbaka vår hemtenta igår, och den va godkänd. Så himla skönt, så man slipper ha
bagage med sig in i nästa kurs som börjar på torsdag.
Nu har vi ätit lite mat Mattias och jag. Kött och potatis blev de. Sprang mellan datan och spisen som
en idiot förrut, för att jag skulle bli klart med arbetet samtidigt tänkte jag :P Och det gick ju tydligen
det också.
Ikväll är det träning, sen är det desperate på tvn :) Det gillar vi! Så får bli snabbt hem från träningen,
vill inte missa :P
Imorgon är vi också lediga, skönt värre. Jag ska klippa mig och färga håret då. Skönt som bara den att
slippa utväxten, den är hemsk nu. Frågan är bara hur färgen blir, men det återstår att se imon :)
Sviker Alexanda denna gång, eftersom de krockade med tider och jag vill ha bort utväxten så fort
som möjligt :P Men det blir bara en gång, för sen har jag ju henne på nära håll i Kalmar, det blir perfekt :)













/ Take care Nathalie






Kommentarer

Du är för rar du!


Kom ihåg






Trackback