When you go down down

Denna fredagen den 13:e började ju väldigt bra måste jag säga. Gick ut lite tidigare till bilen
för jag tänkte att jag skulle hinna byta ut min busskort som är avmagnitiserat. Men får inte i
nyckeln i låset för de är helt igen fruset. Springer in och hämtar tändare och står o värmer
nyckeln. Efter mycket om och med får jag in den i låset. Men de går inte vrida på den överhuvudtaget.
Svär aningen för mig själv när jag står ute i kylan och mörkret och har bråttom till tåget.
Håller typ på o vrida av nyckeln ett par gånger, slänger en blick på klockan och ser att tåget
går om 5 minuter. Hopplöst fall alltså. Går in och lägger mig bredvid en klar vaken Mattias.

Ingen av oss kunde somna då haha. Arg som bara den va jag också, för jag ville inte missa
skolan idag. Menmen sånt är livet. Jag somnade så skönt sen, och Mattias gick till skolan.
Sov ända tills han kom hem och väckte mig. Då kom även morfar med lite låsspray, så
nu går de öppna bildörren iallafall haha.
Ska snart åka hem till Målilla för jag ska jobba lite idag istället. Varorna kommer idag, så det lär
inte bli en lugn stund. Men det är alltid skönare när man har något att göra, än o bara gå runt
och glo.
Vi va och handlade lite förrut, så ikväll blir de klyftpotatis, fläskfilé, tsatziki och vitlöksbröd :)
Snacka om att jag kommer vara mätt ikväll, mmmmmmmmmm! =)


Nej bäst och åka till jobbet!
Ha en bra helg alla =)







/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback