Wanna be with you

Ljuspartyt igår gick bara bra. Fick 2 bokningar i januari, så det är skit bra! Lite att se fram emot.
Blev mys framför tvn sen när jag kom hem framför greys. Sen blev de lite halo haha. Blir jämt
så arg när det inte går bra för mig :P Men ja, man kan ju inte vara bra på allt faktiskt.
Idag sov jag till 12. Sen gick jag upp och skrev om hela mitt jävla arbete. Om han inte är nöjd
nu så kan han köra upp det i röven. För en gång till tänker jag inte göra om det.

Gjorde lite mat sen. Idag blev det pannbiff som jag kan äta hur mycket som helst av ungefär.
Mycket gott. Sen när Mattias kom hem kollade vi på en film. Det va tydligen bra haha. Men jag vet
inte, skrattade ett par gånger, men gillar inte filmer som inte direkt har någon handling.
Sen har jag varit och tränat ikväll. Hade personliga samtal med Johan. Fick höra lite plus och minus.
Och det va precis som jag trodde, så vi tänkte lika om det. Skönt de.
Imorgon är det äntligen fredag och helg. Har en föreläsning på förmiddagen imon, sen tar jag tåget
hem kvart i ett. Får sällskap av Madde med. Gutt o snacka lite skit ;)
Annars imon blir det bara lugnt. Ska väl laga till lite god mat och kolla på film tänker jag :)







puss<3





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback