Not only you and me

Sitter i sängen med en smak av blod och vattenmelon i munnen haha. Körde med en sån där
tandtrådsgrej, börjar alltid blöda som fan på mig då. Sen körde jag lite sb12 med vattenmelon,
därav blandningen just nu. Inget jag rekommenderar sådär kanske :P Dom spelar grymt bra
musik just nu på mtv, massa gamla sköna låtar sådär :)
Är ledig idag. Sov till halv 1, är så mörkt här inne så kan nästan sova hur länge som helst.
Har snart tänkt att jag ska åka bort och sola lite. Sen åka och handla lite mat, hem och duscha
och sen laga mat :) Skönt att vara ledig, och inte ha någon träning på kvällen heller. Då kan
man verkligen ta de lugnt en hel dag. Och det behöver jag som alltid stressar upp mig^^

Igår skulle jag gå och köpa dom där böckerna jag behöver. En va slut, men fick låna boken av
Henke och sen stå och kopiera den. Kul liv och stå och kopiera en hel bok haha :P Men de gick
ju det med. Förövrigt är det svindyrt med böcker. Kommer liksom använda dom ett par gånger
sen är de åt helvete med dom.
Imorgon är det redan torsdag och denna vecka har gått hur fort som helst tycker jag. Imorgon
ska jag på någon rösinspelning. Blev uttagen i skolan till de. Ska typ sitta och läsa en text och
en spelar in det, sen ska de analyseras o grejer vetni. Sen är det seminarium. Så bäst att läsa
genom boken idag så man fixar seminariet imon.






/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback