Let me down

Fredags blev faktiskt lyckat :) Åt på mc donalds när vi kom fram till Växjö. Sen åkte vi hem
till Tookie och gjorde oss iordning lite. Efter det gick vi bort till Robin och började förfesta.
Blev en lång jävla förfest från typ 7 till 11 :P Men de va gutt. Tog lite bilder med Tookies
kamera, men har inte fått dom än :)
Vid 11 tiden drog vi in till Växjö och spenderade resten av kvällen på grace. Först när jag
kom fram tänkte jag bara va fan är det här, men sen öppnade dom de andra dansgolven
och då blev det aningen roligare =) Loord fick en käftsmäll av en brud haha, Tookie blev
utslängd precis när vi skulle gå hem. Ante muckade med alla, och andra åkte dit haha?
Och när jag va lesbisk med höll jag på o skratta ihjäl mig. Va en kille som började bli
liiiiite för jobbig och närgången. Så Loord gick förbi och så viskade han att jag va lesbisk
i hans öra. Den blicken jag fick efter det alltså haha. Han försvann rätt snabbt. Skönt de,
hatar när folk håller på sådär o ska va närgångna :P
Tog bussen hem sen och drog och köpte kebab i kebabvagnen :P Sjukt gott när man va så
hungrig. Sen körde vi lite efterfest hos Tookie. Somnade nog runt halv 6 tiden. Trött när man
vaknade med kul va det iallafall, och det är ju huvudsaken :)

Åkte hem rätt tidigt på lördagen. Och när jag kom hem lämnade jag bara av sakerna hemma
sen körde jag Madde till Hultsfred och tåget eftersom hon skulle hem till Kalmar :)
Stannade kvar i Hultsfred hos Mattias sen. Och jaa, det räcker väl så.
Igår spelade vi match mot Ohamn. Gick riktigt jävla bra, och i vann med 11-4. Riktigt skönt
för vårat självförtroende! Jag fick hänga två med ju Sara haha ;) De är fint!

Ledig idag från skolan och jag ska sätta mig och göra klart 2 arbeten som ska in i idag. Usch
orkar inte ens börja med de, har tappat orken till allt just nu. Hoppas de blir bättre snart,
annars vet ja inte...






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback