Let it show

Har suttit i ett antal timmar o skrivit om ett arbete nu, och letat efter hur man gör referanser o
så vidare. Nu hoppas jag fan att de är bra, orkar inte med att en gång till.
Har tagit ungefär hela dagen, har bara ätit mat efter de, sen satte jag mig här vid datan framför
tvn. Lär väl tillbringa kvällen här tänker jag.
Imorgon blir det en föreläsning, sen måste jag hinna med att köpa böckerna också. När jag kommer
hem blir det träning direkt. Har inte mycket tid över till saker nu för tiden :) Men man ska inte klaga.

Nästa helg blir det Växjö och hälsa på Tookie :) Han pluggar ju där nu. Det ska bli trevligt. Sandra
och Madde ska också med dit :) Får se om vi håller oss på studentpubarna, eller om vi drar ut
i Växjö. Kul lär det bli i vilket fall :)

Satt igårkväll och bläddrade genom massa gamla kort. Man har hunnit med ganska mycket i livet
alltså. På senare tiden de bättre. Saknar BF hur mycket som helst. Inget kommer tyvärr att slå dom
tiderna. Allt roligt vi gjorde som avslutades med bal och student. Åhhh vill bara tillbaka dit och
stanna för alltid ungefär!
Saknar verkligen alla i klassen, saknar alla roliga och dumma kommentarar. Saknar hur vi alltid
fick vår vilja igenom, och hur svårt vi hade för att komma överens.












/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback