I wanna see how you lose control

Hejsan!
Har haft en jätte trevlig helg på båten. Fest, god mat, god dricka, gott sällskap, ja det kan inte
bli mycket bättre :) Kommer väl lite bilder såsmånigom. Hade inte med mig kameran så mycket
ut, så de är mest hyttbilder :)
Kom hem igårkväll, och då åkte jag och älskling till Hultsfred. Åt kycklingfile och kulpotatis, mycket
gott :) Sen blev det bara massa mys framför tvn. Inte helt fel de heller när man va trött.
Trött ja, de kan man säga att jag är idag. Klockan ringde 5.23 och då kändes de inte ens som om jag
hade sovit något. Nu är jag i skolan och har precis haft vår första tenta. Gick åt helvete kan jag säga.
Får skylla mig själv när jag inte pluggat något. Får hoppas på att min gissningsförmåga är bra, annars
blir det omtenta :P Får ta allt med en klackspark, annars hade jag aldrig orkat med allt de här.
Idag blir det träning på gymmet med kling tror jag. Om hon kommer ihåg det ;) Annars bara lugnt.
Självstudier imon, och då ska jag försöka fixa till lite arbeten och sådär. Får se hur det går :)



So baby don’t worry, you are my only,
You won’t be lonely, even if the sky is falling down,
You’ll be my only, no need to worry,
Baby are you down down down down down
<3






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback