I'll make this on my own

Har skickat in uppgifterna nu. Hittade fokus där ett tag o bara skrev :P Har redan fått tillbaka
en och den blev godkänd, skönt de. Hoppas bara det andra blir det också :)
Sitter och kollar på massa bilder på min externa hårddisk nu. Hur gamla som helst, och de är
lika kul varje gång att kolla. 147 mappar med bilder finns de på den :)

Här kommer några :)





Sandrii och jag innan metropol någongång för länge sen :)



När Lovisa och jag hade apu i Kalmar, och lärde oss att göra sånt här coolt :)




Jag och Albin :)




Jag och Madiie i 8:an :)<3




Volleybollturneringen i 2:an :)



Andreas som klippt ihop från en förfest hos mig i 8:an :) Alla ser så jävla små ut haha!



En trevlig kväll ute i grönkulla :)



Haha midsommar 06, de va tider de :)



Nyår 05 hos Loke haha :)



Skolavslutning 06, många tårar när man fick lämna alla i klassen



Vandring och övernattning i ettan med BF :)



Sjukt länge sen på Öland med Madde :)





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Hjälp mig vilka bilder haha :)


Kom ihåg






Trackback