Trying to, but it hurts

Igår efter att jag grillat och så, kom Michaela bort dit också. Och vi gick bort till
Adam en sväng. Va några som satt där och drack och sådär : ) Trevligt!
Sen körde jag hem mamma och dom, och jag gick o la mig. Va ganska trött : )
Imorse vaknade jag av att Bella står och kraffsar och piper här utanför dörren.
Hon brukar inte gå ner hit själv, men hon va tydligen rädd för de smällde lite
utanför nu när dom bygger här :P
Så fick gå och öpnna åt henne. Så kom hon in och gick och la sig bredvid mig.
Somnade om en halvtimme, sen ville hon gå upp :P
Nu har jag ätit lite frukost och så, dammsugit ha jag hunnit med också. Måste
gå och göra mig iordning lite snart, för vi ska ju åka och köra gocart idag.
Lovisa fyller ju år, så ska fira henne med de : ) Sen ska vi hem till henne efter
och äta och lite sådär. Det bir kul! Tänkte jag skulle vinna gocarten denna gång
med hah : )




Nää måste göra mig klar nu!
Ha en bra dag alla.


/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback