Still feel your touch in my dreams

Valborg igår va väl helt okej. Drog ju till Martin först och drack lite. Va trevligt där.
Sen åkte vi hem till mig och grillade jag, Madde och Micha. Satt och snackade
massa och åt gott. Underbart!
Sen drog vi en sväng till Virserum. Va väl sådär där : ) Men de gick. Lovisa va
jätte snäll och kom och hämtade oss med kort varsel. Taaack till henne : )
Madde sov hos mig sen.
Sov till 12 idag, sen åkte hon hem nästan direkt. Då gick jag ut och satte mig i
solen, har suttit där nästan hela dagen. Får ju egentligen inte sola förrens
nästa vecka, men tror inte det gör så mycket : )
Har fått lite färg iaf, de är gutt. Kommer mer om vädret forstätter vara såhär underbart.
Nu har jag kommit hem till mamma, så ska vara här denna vecka.
Och nu snart ska jag grilla med familjen och några vänner till oss : ) Kuuul!
Efter det får man se vad som händer helt enkelt.


4 veckor kvar till Göterborg idag, läääängtar! :D







/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback