Like we don't care

Är så jävla trött just nu. Vaknade vid 12 typ. Har bara ätit lite sen legat här i sängen
med datorn. Har lagt över bilderna och sådär. Men kan inte öppna en bildjävel
på datan just nu. Vet inte vad den fått för ryck, går som vanligt inte bra för mig.
Men palla.
Idag ska jag städa mitt rum ser förjävligt ut, tvätta, damsuga, handla, laga mat,
packa till pappa, plugga matte och duscha. Undra hur många saker av dom
jag kommer göra :P
Utbygget här ute har kommit en bit nu iaf. Nu ser man inte igenom de längre utan
de är lite väggar med. Gutt de. Har även bestämt vilken färg de blir på huset.
Latte och beige typ. Va snyggast så de blir nog bra.
Nä nu har jag inget mer o skriva!


Ah eftersom de inte går o öppna bilderna nu, så får vi
se när dom kommer :P




 

/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback