Like broken glass

Vaknade med världens jävla träningsvärk i rygg och axlar. Gutt de!
Va kuul och köra gocart som alltid igår. Va jämt : )
Sen åkte vi hem, duschade och lite. Sen åkte jag och Madde bort till
Lovisa. Vi åt tacogratäng. Va jätte gott : ) Satt och snackade och körde
lite spel och så. Sen ville Madde dra till Hulingen, men jag va inte så jätte
sugen så jag hängde inte med. Åkte bort till Adam en stund, men va så
himla trött så åkte hem istället. Madde kom sen efter och sov här : )
Har legat både igår och idag och kollat på life of ryan på mtv. Skitbra
är det ju! Han är så jävla skön, rolig att titta på helt enkelt : )
Nu kom det avsnitt jag redan sett så satte mig här ett tag. Blir mat
snart hoppas jag för jag börjar bli hungrig.
Vid 3 sen ska jag åka och inventera på konsum. Inte så kul med det får
gå. Blir ju lite pengar sen iaf : )
Efter det ikväll lär jag inte orka göra något så blir nog bara sängen kan
jag tänka mig. Men det är ju inte helt fel det heller!
Skola imon... Börjar halv 11. Får ta tag i det där med studenten lite då.
Måste ju vara bra fixat allt : )

Nää nu ska jag ta på mig och lite, vi hörs imon!



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback