La di da

Va måttligt trött imorse när klockan ringde. Men det va bara upp och hoppa.
Somnade i bilen sen och sov hela vägen upp. Nackspärr, jo tack.
Åkte först hem till deras lägenhet i Katrineholm och kollade lite.
Sen åkte jag, alex och madde till Flen där hon har sin salong.
Så färgade hon håret på oss båda. Är jätte nöjd. Är så skönt att vara
blond igen! Efter det åkte vi tillbaka och åt lite. Sen blev det hemfärd.
När jag kom hem städade jag och damsög. Va hos mormor en sväng.
Hon va tvungen o sy mitt linne lite : ) Efter det va jag ute och hjälpte
till lite. Började bli fart på bygget. Taket ligger nästan på nu : )
Skönt de.
Blev lite solning i Hultsfred på de också, och när jag kom hem gick
jag ner till Michaela och körde lite på cyklen. Guttgutt. Nu ska jag
hoppa in i duschen och sen blir de sängen.
Imon har vi bara svenska, men vi får tillbaka nationella då. Så bäst
att gå för jag är nyfiken på hur det gick : )



sometimes love just aint enough



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback