Highway to hell

Gårdagen va ett rent jävla helvete!
Kom hem från inventeringen och va hungrig, trött och hade ont i hela kroppen.
Ville bara lägga mig framför tvn och bara ta de lugnt. Men upptäcker då att kanalerna
har gått ut på min box, internet va avstängt, hade ingen mottagning på mobilen.
Va ju verkligen jätte kul, not!
Och det blev ju verkligen inte bättre av att näsan rann 24/7, ögonen rann och huvudet
kändes som det vägde 10 kg(minst).
Sen när jag skulle gå på toa slår jag i min onda tå i dörren så den börjar värka.
Tror fan inte de kunde bli mycket bättre just då?
La mig i sängen och låg och glodde rakt upp i taket, tyckte jävligt synd om mig själv,
men vad hjälper de :P
Tänkte de va lika bra o ta av sig och släcka lampan o sova. Men icke de heller. Kunde
verkligen inte somna. Låg och tänkte på massa skit och va uppe och snöt mig varannan
minut. Blev så jävla förbannad på mig själv tillslut av allt tänkande så visste inte vart
jag skulle ta vägen. Jag vet ju vad du gjorde just då, även om jag försöker blunda för det.
Det gör ont, ont, men vad ska man göra liksom.
Bestämde mig för att skita i skolan, orkade verkligen inte. Så här sitter jag. Halvglor på någon
film på tvn som är värdelös, men är ju inget bra på tvn såhär dags.
Lovisa är snäll och tar med mina böcker hem. Har ju religionsprov imon. Matteprov på torsdag
och svenska nationella muntliga på fredag. Sen ska ingalills lek in och bohmans redovisning
på tisdag. En helvetes vecka väntar alltså! Och den ser jag inte fram emot.
Blir att plugga religion hela kvällen idag.
Så nu vet ni vart ni har mig, skulle vilja gå ut och gå med, men då blir ögonen bara värre så får
nog glömma de.



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback