Crucified by love

Gutt vare med pizza igår. Åt på tre kronor. Gjorde mig en egen, lite plus och minus så
blev de massa gott :D Madde och jag körde ut Albin på fest, sen drog vi ut till banan.
Kollade lite på cross, sen va vi och hämtade i Hultsfred :P
Efter det drog vi till Ante och spelade world tour :) Tookie va där också. Måste ju bara
säga att jag va kung på att sjunga, haha :D Lät mycket vackert!
Spelade kotten med, va skitlänge sen :D Madde och jag knäckte motståndet där ja haha.
Så gutt! Skrattade inte lite alltså haha :P Bläckfisken va nog roligast :D
Vaknade idag med den där varma känslan i kroppen, myys.
Blev äggmackor till frukost och desperate för jag missade de i tisdag när jag hade
annat för mig : ) Nu har jag plattat löshåret, får ju nytt med imon troligvis eller på
måndag, det blir bra. Trevlig va hon och skickade nytt där de andra va för litet, men
fick ju behålla de ändå så de va ju bra : ) Så ska testa det nu idag tänkte jag och se
om de är något att ha ;P
Blir duschen nu och sen mat! Efter de ska jag till Michaela och hitta på något.
Vi kan ju icke åka någonstans när min bil är utlånad, men får se vad vi hittar
på :P





/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback