Broken strings

Igår blev det att åka och kolla på fotboll direkt när jag kom hem typ. Syster skulle ju
spela med killarna i Vimmerby :P Matchen gick ju inte så bra direkt, men men :P
Efter de åkte vi hem. Jag färgade Michaelas hår och lite sådär : )
Imorse ringde klockan 7.45. Skulle upp och bre 60 mackor och förbereda fika
till dom som planterar :P Är glad att jag fick göra det istället för o plantera hela
dagen. Hann även med att åka på balträningen. Den började vid 10 imorse.
Gick bra tillslut för mig o Albin haha :D
Nu har jag varit där ute med fikat, och packat upp allt och duschat. Ska föna mitt
hår nu, sen hämta en pizza åt syrran och sen blir det att jobba lite.
Slutar vid kvart över 9 ikväll. Får se om jag åker till Hultsfred och kollar på
gpt där kanske : ) Annars lugnt.
Imon blir det att gå upp ännu tidigare. Ska till Katrineholm till Alexandra och
färga häret. Så underbart de ska bli :D Blondiie på riktigt igen : )
Fick det jätte billigt också ju, hon är så snäll och duktigt hon : )


Näj bäst och göra sig klar!
På bra humör idag, gutt äre ;)


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback