You are my light in the dark, you are the beating in my heart

I fredags va jag nere och kollade på Veronicas söta valpar. Är riktigt farligt att kolla för man blir
verkligen kär i allihopa : ) Sen på kvällen blev det bara lugnt.
I lördags så va jag på innebandyavslutning. Vi bowlade först, och efter det åt vi på kina. Sen
åkte dom flesta hem till emma, men jag hade ju lovat Madiie och kolla på melodifestivalen
hos henne. Så åkte dit. Sonta och Albin va där också såklart : ) Trevligt kväll. Sov där sen.
På söndagen åkte Madde och jag hem till mig. Vi åt hasselbackspotatis och fläskfilé, massa
gott : ) Sen åkte vi till Tulunda. Va där ett tag, sen drog vi fyra till Ohamn och Mcdonalds.
Madde och jag åt tre hamburgare, fan så gutt haha! Sen åkte vi till mig och hämtade min
bil. Så åkte vi två bilar istället. Och jag säger då det, Sonny kör som en jävla biltjuv, haha.
Åkte upp till hultsfred och åkte över järnforsen och sen till virserum. Hämtade Jennifer där.
Sen drog vi hem. Jag körde hem Albin till sig. Sen åkte jag och Madde till Hultsfred igen.
Åkte runt och sådär : ) Trevligt! Madiie sov här sen.
Måndags så tog Madde min bil hem till sig. Sen kom hon tillbaka på kvällen. Sonta
och Albin kom med, kollade hockeyn. Lille Albin va glad för hv vann :P
Sen körde dom oss till Hultsfred. Blev lite fest hos Jonaaaas. Niiice!

Och idag har jag varit i Vimmerby en sväng med mamma och sen va Jennifer
och Isabell med också. Skulle bara titta lite snabbt om jag hittade några balskor.
Men icke. Men hör och häpnad så hittade jag en studentklänning! Den satt riktigt
bra, blev förvånad över att hitta en sån i Vimmerby. Men det gjorde jag. Så det
kan ju inte va mer än perfekt, ganska billig va den med. Mycket bra där!
Michaela har varit här nu, har kollat lite på film. Och nu ska jag väl bege mig till far min.
Skulle egentligen ha åkt dit i lördags, men har haft så mkt för mig så har inte hunnit
packa och så vidare:P
Imon ska jag och några hjälpa Madde med hennes projektarbete, så vi ska ner till
Mörlunda vid halv 11. Sen på kvällen ska jag vara barnvakt =)
Och på torsdag är det skola igen. Har inte satt min fot där på evigheter känns det som.
Kommer kännas hel lustigt att vara tillbaka. Inte långt kvar nu!











hey baby<3



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback