What's in your head

Hemkommen igårkväll från fjällen. Har varit hur kul som helst faktiskt : )
Va ju på fest kvällen innan vi åkte. Och det va jätte trevligt, Va hos Johan
på lite förfest innan med. Madde och jag kom hem halv fem på morgonen
och skulle gå upp vid 7. Men jag ställde klockan fel på 8 istället, och bussen
gick  ju kvart i. Mamma kom ner halv 8 och bara har inte ni gått upp än.
Slänger en blick på klockan och flyger upp haha. Packa och göra sig klar
på en kvart. Det kallar jag skills! Härligt uppvaknande.
Mådde illa hela bussresan. Sov och drack typ hela tiden haha.
Tog 9 timmar, sen va vi äntligen framme.
Första dagen på kvällen va vi ute i snön o lekte lite bara :D
Andra dagen sen va vi i backen och åkte utför hela dagen. Va kuul,
men det va segt o va så länge där. Och maten va svindyr 130 spänn
för lunch. Det är grejer de haha :D
Tredje dagen åkte vi längdskidor. Och det va ju inte lika kul. Va skit
jobbigt och man fick ont överallt :P Åkte typ 1,5 mil också.
På kvällen va vi ute och åt. Alla tog typ samma pizza, men det va inte
god :P Och alla fick ont i magen av den med, måste varit av kebaben.
För det va seg och äcklig så jag pillade bort den, och jag va den enda
som inte fick ont i magen sen :P
Fjärde dagen va det backen som gällde. Vi åkte i trollskogen hela tiden
typ. Va askul där :P Åkte i alla gupp och så haha.
Sen på torsdagen va det hemresa. Va lite tråkigt o åka, för de va skitkul.
Men det va väldigt skönt att komma hem också. Så slapp man 1 meter snö.

Ikväll ska jag va med Michaela : ) Imon blir det innebandyavslutning och sen
melodifestivalen hos Madde på kvällen! Niice.






Jag, Madde och Lovisa :)


Massa fint :)



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback