Think about this feelings

Fredagar är alltid lika härliga när de kommer. Hade bara naturkunskap idag och svenska.
Men eftersom jag redan va klar med hemprovet på naturkunskapen så åkte jag bara på svenskan.
Så åkte upp till 2 och va hemma vid 4. Har ju lång svenska, gick igenom nationella. Och fy fan
vad hon snackar alltså. Va helt trött i huvudet efter att ha hört på hennes tjat.
Aja, drog hem och åt lite och nu satte jag mig här.
Ikväll ska vi spela innebandy och sen basta lite efter. Det blir guttans =)
Imon ska jag till Jönköping med Martin, Johan och Jens med tror jag. Handla lite =)
Sen kalas för Ania när jag kmr hem.. Sen hoppas jag på fest på kvällen nu när Emil
är här nere o allt :D

Ha en bra helg alla, för det ska jag ha =)


/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback