Moving on

I brist på annat!

Stava ditt namn utan några A:
Nthlie
Har du ont någonstans just nu?
Inte direkt
Vad är ditt favoritnummer?
Nio och tretton
Favoritfärg/färger?
Rosa
Hatade färg/färger?
Njaa
Är du nöjd med ditt liv just nu?
Ja det är jag väl
Vart önskar du att du var nu?
UTOMLANDS liggandes på stranden
Vad borde du göra just nu?
Läsa svenska nationella
Kan du nå dina fötter med raka ben?
Vänta ska testa... Ja fast de va knappt haha! Ovigast.com
Är du kär i någon?
Nej
Kan du skruva tungan?
Japp
Har du någonsin velat bli läkare?
Inte läkare direkt, men vore kul o testa på något liknande
Tror du på gud?
Nej det gör jag icke
Vad drack du senast?
Juice
Vem pratade du senast i telefon med?
Mamma ringde
Har du några tatueringar? Isf vart?
Ja 2 stycken, en på handleden och en på foten
Har du rakt eller lockigt hår?
Nu när de är långt är de rakt, men när jag har lite kortare blir det självlockigt
Är du glad?
Ja det är jag väl hehe, får ju fin besök snart med
Är du piercad någonstans? Isf vart?
Nej, jag va en gång i tiden. Då i näsan
Vad har du för planer för ikväll?
Madde, Albin och Sonny kommer till mig
Hatar du folk som ljuger?
Nääe, alla ljuger väl någon gång
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar?
Jag vet inte, ingen betydelse
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Madde och jag disskuterade faktiskt de, men kom inte fram till vad jag föredrar mest.
Är skitsnyggt o va mörkhårig med mörka ögon. Men det är lika snyggt och va blond! Hm
det kvittar, det är hela paketet som har betydelse :P
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
Mjoo
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få?
Har jag nog
Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
Helt okej
Tycker du om ditt liv?
Man ska inte klaga
Förlåter du eller glömmer du?
Tydligen förlåter och försöker glömma, men inte lätt
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?
Killkompisar
Har du någonsin masserat någon?
Yees
Vad är du rädd för?
Spindlar och ensamhet
Har någon försvunnit ur ditt liv?
Jaa =/
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?
Såklart
Önskar du att du var en av motsatt kön?
Vore kul en dag, men nej tack
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
Jaa ibland
När grät du senast?
Igår faktiskt
Saknar du en kille just nu?
Neej inte direkt
Saknar du en tjej just nu ?
Madiie :)


Lustigt dag i skolan. När dom hade åkt hem igår och jag skulle lägga mig så tänkte jag ställa
klockan så jag hann gå upp och duscha, men fan orkade inte. Så gick upp kvart i åtta. Åkte halv
med Madde som hämtade mig. Hade 40 minuters religion sen åkte vi hem igen. Va i Mörlunda
en sväng. Sen va vi och kollade på Moliljan i Målilla där dom bygger nya lägenheter och så. Liiite
jävla snygga dom va!! Fy fan, drömköket, och toan va hur snygg som helst. Dit måste ni åka o kolla.
Vi ska få sånna snygga tapeter här hemma med sen :) Iaf sen åkte vi hem och åt (bakpotatis och
kyckling, mums) sen åkte vi till skolan igen. Hade dans som suger som vanligt. Gutt att vi böjade på
en ny idag där man skulle göra rörelser med armar och ben samtidigt haha. Och det kan inte jag :P
Helt värdelöst! Aja, sen hade vi matte. Adam och jag gjorde a och b på en uppgift haha. Ligger efter
aningen om man säger. Gick därifrån tidigare, orkade inte va kvar :P

Ikväll kommer dom där 3. Ska väl kolla på hockey och sådär =) Blir trevligt. Nu funderar jag på att gå
ut och gå en sväng först. Jaa det får bli så tror jag!

Fredag imon, men vad händer? Frågan.






/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback