All I want is to see you smile

Första veckan med apu avklarad =) I fredags så åkte jag och hämtade Madde i Mörlunda
sen åkte vi hem till mig =) Bytte om och sen skjutsade vi Jennifer och dom till Virserum.
Haha 7 minuter!!!! Så jävla kul de kommer bli i sommar, ut o ragga med golfen som madde
säger :D Sen åkte vi till Hultsfred. Hämtade upp klingan, tell och milla. Vi skulle ju spela
nattfotboll. Första matchen va mot 25 åriga stora utländska killar haha. Men vi förlorade bara
med 2-1. Sen spelade vi 1-1 mot Vv och om =) Det är bra gjort fan! Ledde tills de va 15 sekunder
kvar, lite surt :P Sista matchen förlorade vi med 4-0, och 10 sekunder kvar av matchen så
slår jag och Korab ihop i ett hopslag om bollen, och han va aningen starkare så hela knät blev
cpt. Försökte gå ut, men de gick inte ens gå på de. Så har haltat runt nu hela helgen, kan stödja
på de nu iaf, men inte böja de.Inte kul, men har ätit tabletter så känner inte att de gör ont så mycket.

Madde fick köra hem eftersom jag inte kunde :P Vi duschade och åkte till Sonta. Lagade taco vid
halv 2 på natten haha. Gutt vare för jag va skithungrig! Kollade på film, sen åkte vi hem till mig
och Madde sov här =)
Vi gick upp ganska tidigt på lördag och åkte till Vetlanda.
Jag köpte en kjol, 2 linnen, leggings, bh, bikini, tunika, piké och en klänning =) Just de 2 par skor
också haha =) Som vanligt så kan jag inte låta bli de =)
Sen åkte vi hem och la oss en stund, somnade båda två =) Vaknade och då va de dags för feeeest =)
Gjorde oss iordning och gick bort till mp. Drack och hade det trevligt, sen åkte vi till metropol.
Och det va faktiskt riktigt kul. Va fullt med folk. Kollade inget på petter alls, va mest inne på puben.
Riktigt skoj =) Åt på tre kronor, sen åkte vi bussen hem =)
Sen fick man ju höra massa skit, och jag blir så jävla förbannad. Men tänker inte lägga ner någon
energi på det, för det är bara så jävla patetiskt och omoget. Finns en värld utanför skitsnacket och
där tänker vi va och lämna er sjävla där.


Idag måste jag städa upp på rummet, sen ska jag umgås med dom där! Blir bra.



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback