We are all the winners

Som sagt igår drog jag upp till skolan, städade ut skåpen. Fattar de inte än!
Tar helt enkelt studenten imon. Vill fan inte :P Aja, sen bestämde vi att de skulle
bli lite klassfest på kvällen. Så målillagänget plus madde kom till mig innan.
Drack och hade de trevligt. Drog vidare till Åsa i Hultsfred där nästan resten av
klassen va. Hade så jävla kul där :) Sen drog vi in till harrys i vimmerby.
Satt och skrek bf06 o grejer haha :P Så jävla kul som sagt. Taxi hem, lite dyrt
kanske haha.
Vaknade idag av att Lovisa ringde kvart i 8 o fråga om jag skulle till skolan.
Mådde så jävla dåligt alltså :P Satt på bussen upp till skolan, bara spy inte
spy inte haha. Idag skulle ju alla treor till boda borg med. Så va bara o
byta buss när man kom fram och åka igen. Och då jävlar mådde jag riktigt
dåligt haha. Fy fan, spydde ett par gånger :P Sen va magen tom och hade
ingen ork på boda borg. Men de va rätt kul ändå :P Klarade inga banor i,
sämst fan haha :P
Sen va de bara att hem o förbereda för studenten imon. Träffades med klassen
och gjorde iordning vagnen tills imon. Blev så jävla bra. Och historien
om när vi skulle ta björkar i skogan. Jag säger bara hahahahhahahah. Ari så
jävla rolig. Man skulle ha filmat när han springer med en björk under varsin
arm och gubben efter :P Skrattade så jag höll på o kissa ner mig haha helt sjukt :P
Sen har vi varit och fixat lite bf överallt :P Skitsnyggt.
Nu måste jag hoppa in i duschen och lägga fram kläder och så tills imon.
Hoppas på en sån jävla underbar dag! Utan regn helst :P
Champagne frukost halv 8 hos Andreas imon, pepp pepp pepp ;D


STUDENT 2009 : )






/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback