I'll take care of it

Har i princip städat och fixat hela dagen. Jobbigt, men nu efteråt är det så jävla skönt.
Rensade ut massa gammalt, och hittade även massa roliga grejer. Saker som
betyder minnen liksom : ) Sparade en del av det, förmår mig faktiskt inte att slänga de.
Michaela va här en sväng med, satt och kollade resor igen. De mesta börjar ta slut nu.
Så i helgen måste de bokas! Cypern, kos eller rhodos är mina alternativ. Allt är ju fint
så mig kvittar de egentligen, men grekland har ju som sagt maaaassa god mat.
Känns inte som de va alls länge sen man va där, fast det är väldigt länge sen. Va typ
11 år eller något första året.
Nu har jag glott lite på tv, mamma och mini bastar. Väntar på att de ska komma upp någon
gång så vi kan äta. Är skithungrig. Blir rostbiff, grillade kyckling och fläskfile sen potatis
sallad och vanlig sallad till. Liiiite gott kanske! : )
Btw nu har vi snart en inglasad altan med, utbygget flyter på snabbare än vad man tror.
Jag ser det mer än de som bor här med, eftersom jag är borta varannan vecka.


Nu ska jag lägga mig och mysa med lilla Bella : )




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback