Go and do your thing

Oj oj knappt 3 dagar har gått, men känner att jag måste skriva lite nu så : )
Man har ju upp och ner dagar. Och man får se hur livet reder upp sig
helt enkelt, har ju inte så mycket andra alternativ ändå : ) So I'm back!

I söndags va jag och Michaela med mamma och kollade på syster när hon
spelade fotboll. Sen  efter det drog vi till mcdonalds. Ännu ett fint glas ; )
På kvällen drog jag till Michaela. Satt och kollade in och jämförde massa
resor! Sen drog vi till Hultsfred och köpte chips och dipp :D Blev supernitendo
in på natten.
Igår så hängde Michaela och syster med mig till Vimmerby, för jag skulle
ju besikta bilen. Och det gick igenom :D Så jävla skönt! Behöver man inte
tänka på de. Inga onödiga pengar man måste lägga på den.
Sen blev de o kolla lite i affärerna. Köpte 2 nya bikinis eller vad man säger
i plural :P Mamma får spader på mig. Har alldeles för många nu haha.
Men skitsamma : ) Sen på kvällen blev det jobb. Och efter de mordkommisionen
i min säng : ) Mys de.
Idag har jag varit i Hultsfred och tagit studentfoto. Dom blev bra tror jag.
Förutom att han tjatade om att le med tänderna hela tiden, jag hatar
de haha! Men får se nästa vecka hur dom blir. Passade även på att gå in
och fixa nytt pass. Så tog kort och så till de med, kommer hem nästa tisdag.
Michaela och jennifer va med också, så vi gick och fikade lite. Sen skulle
Jennifer till muskelvården, så vi satt i bilen och väntade sen.
Nu kom jag hem och satte mig här. Ska snart till farmor, blir bjuden på tacos
idag, gott de : )



right now nanana - akon :)





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback